pondělí 29. října 2012

Starám se o web některým přátelům

Na svém googlovském blogu píši málo kdy o webech, o které se starám. Můj hlavní blog je na http://hronekrobin.blog.cz , ale měkteré věci, kde se podílím na obsahu a publikaci pokjládám za zajímavé a rád bych je zviditelnil. Stává se, že některé weby, nebo blogy mají malou návštěvnost, nebo se tato návěrěvnost na daném webu nijak neprojevuje.

V tomto konkrétním případě jde o web jedné mojí kamaráedky, kterou jsem neměl opouštět, a přesto že jsem se k ní v zásadě vrátil tak jsme oba usoudili že aby se mohla věnovat své práci, podporuje moje hledání partnerky s podobnými vlastnostmi, jaké má ona. Tou kamarádkou je jistá Marie Smaulová a její web je nyní na adrese http://mariesmaul.webnode.cz. Tímto článkem chci ten web zviditelnit, protože tam jsou zajímavé věci. Oproti jiným webům, které spravuji, tam máte k dispozici možnost se projkevit třeba hlasováním v různých anketách, které s Mariá potřebujeme k různým sociologickým průzkumům.

Během prohlídky webu Výs asi napadne, že nemusím žádnou ženskou hledat, když mám Marii. Pokud si ten web budete prohlížet opravdu pořádbě, možná přijdete na to, že by budilo nežádoucí pozornost, kdyby mi ta Marie vozila z domova jídlo, brala mi vyprat prádlo, dvakrát do roka umyla okno a pomáhala mi se starat o mámu jen protro, že je tak hodná a laskavá, a má na to dostaztečnou kondici, neboť se nejedná o normálního člověka, ale o bytost z jiného světa. Pokud by tomu tak bylo, bylo by to moc neuvěřitelné, takže bude jednodušší oizřít tuto ženu jako příklad ideální ženy pro mne.

Byl jsem díky své nerozbážnosti i ženatý, z čehož jsem se poučil, že to není dobré řešení, nehledě na to, že je sbadno právnicky zneužitelné. Asi nbych si nevzal ani tu Marii Smaulovou, o které vím, že by mi nerublářila tám, že by svého manželského vztahu právně nezneužila v můj neprospěch. Jewlikož podobně jako já skládám hudbu, ona je zpěvačka, které se ale podařilo částečně prorazit, nehodlá se vdávat protože by jí to vadilo vkatiéře a rodinu máme i tak.

To všed najdete na jejím a také mím webu, kde je popsáno, jak tu rodinu máme uspořádanou. I kdyby slavná nebyla, umí si na rozdíl od normálních žen vydělat dost poeněz, takže našeho (jejího a mého) syna Jirku sama uživí a nic po mně nechce. Nevýhodou sice je, že se moc často nevidíme a že přijde večer domů urvaná z práce.

O její web se starám já od sebe z domova. Aby po mne nemusela chtít peníze, protože ví, že je s mámou často postrádáme, zrušila internet a nějaká kamarádka, nebo syn Jirksa mi donesou něco na Flashce ve Wordu, co mám dát na ten web. .

Díky své popuilaritě si umí s čímkoli poradit lépe, než normální ženská, peorože jí v něčem spousta dospívajících dívek napodobuje, což platilo hlavně v době, kdy jsem jí poznal.  U nás v Čechách se Marie Smaulová moc nehraje. Občas pouštšějí její písdničky provozovatelé pouťových atrakcí, takže něco zaznělo třeba i na Matějské Pouti.

I bez toho by to šlo, pokud má člogvěk charisma. O Marii Smaulové by se daly úpsát romány. Nám postačí, když bude snazší dohledatelnost jejího webu.

Douifám, že se v tom nějaká žena pozná.

R.H.

Žádné komentáře:

Okomentovat